Kläder, check


Kom nyss hem från staden. Hittade en kjol jag ska ha på lördag på dopet.. Och en klänning jag ska ha på kvällen på the party ;) Fast den har jag inte köpt än, den fanns inte i xs här i stan så dom ringde till Valbo och la undan den där. Toppen! Den är så sjuuukt snygg! Ni får se den imorgon.

För övrigt så är min hals mongo. Är hes som en tupp och det känns liksom tungt i halsen. Hostar till lite då ch då. Ont i huvet har jag också. Perfekt att bli sjuk till lördag, det ante mig. Köpte med mig Ipren hem i alla fall som jag får knapra på.


Kjolen gör sig inte rättvis på bilden, finare i verkligheten.
Tröjan köpte jag igår, en vanlig med puffärm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0