Prästmötet


Igår efter att pappa och Sarah vart här följde jag med Lilly till prästen. Pratade om hennes dop. Gud vad krångligt egentigen. Hon måste ha med psalmer och böner som ett barndop fast det kommer inte ta lika lång tid. Ett dopljus kommer hon också få ;P Haha.
Ida ska också vara gudmor, men jag vet inte om hon är döpt eller inte. Orkar inte tjafsa och gå på mer möten med prästen så det räcker att hon vet att Lilly ska vara så kan ju Ida vara det utan att prästen vet det liksom. Det var mer seriöst än vad jag trodde det där med gudföräldrar, eller faddrar som det heter. Det räcker ju att vi vet vilka det är :P

Efter mötet åkte vi till stan och käkade. Elias har aldirg vart så lugn när man suttit och ätit ute som då. Han brukar tröttna typ efter 10 minuter, men igår fick vi sitta i över en halv timme.
Sen gick vi hem till mig och då kom Emilie. Vi planerade fest på lördag. After dop ;) Hoppas mami kan vara barnvakt bara.


Vi spökade ut Elias lite igår också ;)


Så skulle han ser ut som tjej ;)



Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: aha så du tycker att man inte behöver. jag tycker det är bekvämt med ett jag, därför jag vill ha ett. Då vi inte har så stor lägenhet. :(

men vi får se hur vi gör..



kram kram

2010-03-24 @ 10:35:43
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Emilie W

Sööta Legolas :D

2010-03-24 @ 11:45:45
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: aha okej. ja vi får se hur vi gör. Men svårt att göra det i sängen när man inte har rinnande vatten- vill inte använda våtservetter hemma. då vill jag ha vatten och tårra servetter.. ;) haha. men får se. har ju ett bord i vardagsrummet så får väl köpa en dyna och ha där. annars byta i köket. i sängen byter man väl snabb på nätterna. men inget jag vill göra för alltid då det är drygt med sån låg höjd. :D

2010-03-24 @ 14:01:32
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0