Today


Idag var jag och Elias med Emelie ut till Valbo. Vi började med att gå till jobbet och äta lite. Emelie var hungrig efter hennes körlektioner :P Elias blev också hungrig, han åt nästa upp hela sitt Happy Meal. Haha nu tappade alla andan va? Han åt nästan upp en hel barnmatsburk menade jag ju såklart ;) Happy Meal får vänta till 1års dagen eller nåt. 

Sen gick vi in på Köpis där jag stötte på Erica och Minna. Stog och prata ett bra tag för det var rätt längesen jag träffade dom :)
Kom ut från Köpis med ett par bikinitrosor som matchar med en överdel jag har här hemma som jag inte har någon underdel till.. Eller jo nu har jag ju :P

Nu sitter vi och kollar på Dating in the dark och efter det är det DESPERATE HOUSEWIVES!! Ni kommer väl ihåg hur det slutatde sist? Spännande som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0