Städning


Shit vilken stängning det blev igår alltså. Det blev väldigt rent och fint, men det jobbade vi för också. Jag städade från 20.50 till vi stämplade ut 02.09 tror jag det var. Skrubbade bordsben och pallar, under bord, soffor, lister och allt var det var. Som tur var så var jag inte själv, efter ett tag kom Emma och Sanna ut i matsalen dom också. Men gud så jobbigt ändå. Det var ett bra tag sen jag stängde sist, nästan ett år :O
Anledningen till att vi var så noga igår var för att chefen av McDonal's i sverige kommer på besök idag och då ska det vara nästan överdrivet rent. Men fint blev det!

Det folk nog inte vet är att McDonald's andra namn är städa. I första hand kommer gästerna såklart men sen är det renlighet som gäller. Så rent som vår restaurang blir varje kväll vi stänger är det nog inte många andra resauranger som blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0