Skräckslagen


Liiite bättre har jag blivit i sjukan. Halsen gör inte lika ont men det är fortfarande jätte jobbigt att prata. Och saken blir inte bättre av att Remi säger "va" varje gång jag säger något. Han hör men han säger så ändå, det måste vara nå tix han fått. Skit jobbigt!

Vi kom från stan för ett litet tag sedan. Remi hade nåt ärende att göra på banken. Sen var det tänkt att vi skulle åka ut till Valbo och hämta klänningen jag la undan tills imorgon, var tvungen att åka dit fast jag egentligen inte alls orka.. Men så långt kom vi inte för när vi satt på banken spydde Elias nå fruktansvärt. Två gånger till och med :( Första gången han spydde låg han på rygg i vagnen och sov. Helt plötsligt börja han skaka som f*n, hela vagnen, precis som ett epelepsianfall. Remi kastade sig på honom och satt honom upp så han fick ut spyorna. Han kunde ju inte andas när han fick dom i halsen när han låg ner. Fy fan va rädd jag blev!!! Det var nära att jag börja gråta och det gjorde ont i hela kroppen för jag tyckte så synd om honom. Har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv. En riktig skräckupplevelse. Lilla älsklingen <3 Som tur är så är han inge hängig eller så, hur pigg som helst. Håll tummarna att han inte kräks mer. Dop imorgon ju. Dålig tajming på allting nu.

(Lilly ska hämta klänningen åt mig :) Snälla henne!)

Ja, nu håller vi på gör mat sen blir det mys i soffan med massa gotta! :D



Jag och min glada tomtenisse :)
Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0