Promenad


Remi klev nyss innanför dörren, han ska äta mat sen ska vi ta en promenad och hämta mitt löshår och gå förbi Willys och handla lite. Blir skönt för Elias att komma ut lite, han var inne typ hela dagen igår också så.
Jag är inte den som gillar promenader, inte själv i alla fall, det är så tråkigt! Och när man bor mitt i stan är det inte heller så kul. Men när våren och sommaren kommer är det en annan sak, då kan jag och Elias gå och leka i lekparker och mata fåglarna :) 



En väldigt uppsvullen jag och en liten Elias :)


Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

så fin bild så. och va liten han va ;)

2010-03-11 @ 21:44:14
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0