Lady Gaga vs Beynoce


Lady Gaga kommer till Stockholm den 7 maj, och såklart är vi utomlands just då. Är det inte typiskt? Men jag vill hellre åka utomlands, men ändå. Kan bara förställa mig hur hennes show kommer bli. Egentligen gillar jag inte henne för hon är så konstig och äcklig ibland, men hennes låtar är bra!

Förra året i maj missade jag min favorit Beyonce. Då var jag fet och gravid och det känndes fel att åka på nåt sätt. Men nästa gång hon är här i sverige kan jag lova att jag ska vara på plats.

Beyonce och Gaga har ju en låt tillsammans, Video Phone. Lär säga att Beyonce utklassar Gaga helt och hållet. När båda är i bild så drar sig ögonen bara mot Beyonce.



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

hahah är det bara jag som sjäv missat de?

Jag lyssnade ju på Radion och ser inte tvn...fett surt :(

Hur kan man se de i efterhand?



Kram Love

2010-03-09 @ 09:15:08
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0