Fel vinnare

Nu är vi vaken och har vart det i lite mer än en timme typ. Sitter och äter mjölk och flingor. Kellogs special red berries, skit gott! Lite sommar feeling :)

Igår var vi borta hela dagen. Vi började att åka ut till valbo och kollade på min brors hockeymatch som dom vann så nu är det final på fredag. Sen stannade vi i valbo hela dagen, vi åkte till köpis och kollade lite sen åkte vi hem till min mamma. Vi åt smörgåstårta, cheesecake, godis och chips och kollade på Melodifestivalen. Blev väl typ 3 kg tyngre ungefär.

Fel människa vann Melodifestivalen igår tyckte jag. Känns som att allt är uppgjort på något sätt eller så röstar Sverige helt fuckt up! När låtarna fick poäng av de europeiska länderna gav dom rättvisa poäng, Eric, Ola och Saleman låg i topp, (dom bästa) men sen när Sverige kom med sina röster förstördes allt. Fy fan! Det är säkert någon/några som ligger bakom allt egentligen.. Jävla svenne bananer!

Idag ska jag jobba 11-14, hörs later!



Kommentarer
Postat av: JOsefine - vardagen som 16 år och sjukskriven

Jag hlåler med dig! Även om jag inte gillade Eric så jättemycket var besvikelsen så stor när hon vann, den låten sa mig ingenting och ja...vad ska man säga, kändes inte som låten var som gjord för henne som typ erics och salems. Och Ola, han kunde ju ta scenen! Nej bakläxa till svenska folket!



Sen är det ju som vanligt man ringer och man ringer men man kommer inte fram, var själv med om det igår. Och tittar man på undersökningar var över 60% missnöjda med vinnaren och det är ju..,konstigt...



2010-03-15 @ 00:40:14
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0