Dammråttor


Jag somnade en timme med Elias, men vaknade nyss. Han sover fortfarande så vi får se om det blir svårt att få honom i säng ikväll. Måste nog väcka honom när jag skrivit klart det här inlägget så han inte blir allt för pigg.

För övrigt har vi inte gjort nåt idag förutom att vart på stan en jätte snabbis och köpte jackan. Remi började jobba två och jag ville inte vara kvar själv på stan så jag vandrade hemåt. Diskade, dammsög igen. Jag dammsög igår och idag var det redan skitit. I förrgår dammade jag och nu ligger dammet lika fint på möblerna igen. Vi måste han ett över dammigt hem :/ Äckligt.


Nu: Halv åtta hos mig :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

har också ett väldigt dammigt hem.. spelar ingen roll om jag torkar av tv bänk å hyllor så är det lika mycket damm efter 1 dag igen :(

2010-03-10 @ 20:12:01
Postat av: Elin - Mamma till William

Vad skönt :) Den är beställd från busmonstret.se om du bloggar om dem så får du 100 kr i presentkort därifrån :) Då kostar mössan 75 istället för 175 :P hehe. Du kan läsa mer om det på deras hemsida :)

2010-03-10 @ 20:37:08
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till William

Jag skrev nog fel adress. busmonster.se ska det vara :)

2010-03-10 @ 20:38:04
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0