Dagen


Dom tre timmarns som jag jobbade bara rann iväg. När jag kollade på klockan första gången var hon kvart i två och jag slutade två.
När jag kom hem skyndade vi oss att göra klar sen mötte vi pappa, Hannah och Sarah på stan och fikade på Flanör, så klart. Var inte där så länge, se små hade inte tålamodet :P När vi kom hem tog vi det bara lugnt, jag somnade en timme. Jag skulle kunna sova hur mycket som helst men fortfarande vara trött. Känns som när jag var gravid typ. Trött, trött och trött. Det är mitt andranamn, Viktoria Trött Andersson.

Nu kikar vi på Wipeout och har nyss ätit stekt banan med glass och chokladsås. Och snart börjar Ballar av stål som vi ska kolla på :) Det är skit roligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0