I brist på annat


Jag...

är jätte rädd för katter!

tål inte ljudet/känslan när man öppnar ett glasspaket.

tyckte inte om läsk innan jag började jobba på Donken, speciellt inte cola. 

har en pappa som är chef över Remi ;)

haft en studsmatta i flera år, det ända "trixet" jag kan göra är att studsa på rumpan.

aldrig skulle föda barn, jag skulle minsann adoptera.

älskar berg och dalbanor.

vill gifta mig i unga år. Man måste ju se fräsch ut på bröllopskortet haha

har blivit bättre på engelska efter jag gått ut skolan.

är sämst på matte!

tycker det är kul att tvätta.

var sämst på att köra bil tills nu i sommar. Har kört mycket på sistånde vilket gett bättre resultat. Nu är det rätt kul!

har börjat avsky Blondinbella, men älskar Kenza!

skulle kunna äta soltorkade tomater tills jag dog.

älskar Elias och Remi <3



Kommentarer
Postat av: Madde

Viggan Viggan Viggan, vart har du köpt de där linnet? Såg en tjej med de idag o nu du, Superfint! :)

2010-07-05 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0