En dag i Boulongern



Vi kom hem från Boulongern för ett tag sedan. Köpte med mig en sallad och physalis som jag åt där. Emelie och Ida hade köpt jordgubbar vilket Elias älskade. Han bara slukade upp en på ett naffs :D Haha.

Solen skiner och det är klarblå himmel men det blåser kallt. Om det inte skulle blåsa skulle det vara varmt. Trodde jag kunde sola så jag skulle få lite färg men jag behöll kläderna på. Elias tycker det är så skönt att vara ute. Han blir så nöjd då i jämförelse med när man går på stan som han har tröttnat rejält på, och det förstår jag :)

Glömde kameran hemma. Men här får ni en ful bild på mig och Elias som Erik tog i helgen. Jag ser ut som en blandning av lodare, tjockis och kanin. Tur att man är snyggare i verkligheten än på kort ;P



Elias är i alla fall söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0