Tråk väder men glada studenter!


Dagen har jag tillbringat med Lilly. Efter vi kollat på två utspringningar i regnet tog vi en lunch på stammis stället på Flanör. Vart annars? Sen var vi här hemma och bara var. Hon somnade som vanligt i soffan efter ett tag och då passade jag på att diska. Elias sov han också, så båda mina barn sov och jag fick diska i lugn och ro ;)

Nu på kvällen mötte jag upp Ida, Emilie och Line och hyrde film. På väg ner mot stan åkte två flak förbi med glada studenter och vinkade, och jag var inte sämere utan vinkade tillbaka glatt :D Jag kommer ihåg när man själv var på flaket och folk bara gick och såg tråkiga ut. Nej usch, studenten är ren glädje ju!
Filmen kollade vi på här hemma. Elias var i full gång hela tiden och trivdes mycket bra bland tjejerna ;P Haha han är rolig han.


Här får ni ett sjukt roligt klipp också. Hahahaha så jävla kul!!



Kommentarer
Postat av: agnes

hahahhahaa

2010-06-12 @ 00:09:25
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: Lilly

somnade som vanligt, haha! Inte okej..

2010-06-12 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0