Kökslära


Nu är alla ner spydda kläder och ner bajsade sängkläder tvättade. Vilken jäkla tur att vi hade tävttstugan idag säger jag bara! 

Runt halv sju befann jag mig på jobbet för att lära mig kök. Fick en genomgång av Lilly, hon visade och hjälpte mig lite i köket när hon helt plötsligt lämnade mig :O Det fanns ju andra där men inte vid min sida rikigt, inte som hon var :P Men det gick bra ändå, så nu kan jag en del av köket äntligen :D Har bara velat lära mig det i två år men nu så är det igång! Man lär ju ta tag i saker själv för att det ska hända något.

Nu måste jag hoppa in i duschen. Luktar lök, svett och os. Mums!



Lillgubben sover <3
Blääää, hatar att se honom sjuk! Ont i själen får jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0