Jag är segast

Elias är jätte hård i magen! Han blir jätte ledsen när han ska bajsa och kryper fram till en fort som tusan för han vill att man ska ta upp honom. Det gör jag såklart, och tröstar min lilla prins. Han får bra ut en lite plutt som är hård. Ska köpa plommon puré och så får vi hoppas att det får igång magen.

I alla fall så har vi inte kommit ut än. Hurra för mig. Jag somnade jag också när jag la mig i sängen. Var tvungen att väcka Elias som fortfarande sov när jag vaknade för att han ska kunna somna ikväll vilket kan bli svårt.

Nu när jag höll på göra oss klar ringer Remi och säger att vi ska vänta med att gå ut tills han kommer hem för han vill också med. Så nu får vi vänta en timme till :P Jag ska packa lite till under tiden.




Någon som somnade i hundgården nedanför, haha.
Satt sådär ett bra tag, trodde först att hon/han höll på med mobilen men det fanns ingen mobil :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0