Inte som vi planerat, men bra ändå


Det blev inge hämta paket idag, ingen promenad och ingen glass. Vi gick dirket till stan istället och kollade efter shorts och det hittade vi. Det slank även med en body och en solhatt :) Sedan tog vi en fika på och satt ute. Det var mysigt men ganska kallt i skuggan efter ett tag. Vi gick när Elias tröttnat, som han gör ganska fort nu förtiden. Han har som jag tidigre skrivit en sjuk vilja!
Sedan gick vi hem hit och bara var och nu har Lilly åkt hem och Remi kommer hem från jobbet snart. Själv ska jag ställa mig vid spisen och göra köttfärsås och pasta.


Just nu ligger, står eller sitter Elias och gallskriker i sängen för han ska inte sova tycker han. Men jag har bestämt att han ska det och då är det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0