Här kommer ett klagomål



Var det bara jag som inte visste att det inte går att betala kontant på bussen längre? Eller är det bara tillfälligt?
Till jobbet fick jag i alla fall åka med ändå eftersom jag inte hade en aning om det och för att mitt ungdomskort är elektronkort och därmed inte funkade att betala med på bussen. (Har tänkt byta skit länge och nu ska jag fan göra det också) Men när jag skulle åka hem blev jag tillsagd att gå till en annan buss, där fick jag inte åka med. Så jag fick glatt promenera en bit till en annan busshållsplats och vänta på en annan buss som gick in till stan.

Varför tar vissa bussar kontanter och andra inte? Att inte bara ta kort är ju helt cp. Det har ju gått så bra att betala med pengar i alla år tills kortgrejen kom på bussarna typ nyligen. Äh, jag fatta ingenting. Blev så jävla sur!



Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Men det är ju för alla rån som varit! :)

2010-06-05 @ 08:35:53
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0