Efter regn kommer solsken



Jag satt och ladda ner massa bra låtar på ipoden, skulle ta en dusch och sen klä på oss för en promenad. Nej.. Då börjar det åska och regna som tusan!
Elias blev sur och hungrig så jag la honom i sängen med en flaska välling och nu sover han. Jag har diskat och duschat, under tiden har ovädret lagt sig och solen tittar nu fram igen. Så när Elias vaknar blir det en promenad :)

Jag har beställt 107 bilder från Fuji. Man får 100 gratis så betalar man 0.75 kr för varje kort när man överstigit 100 bilder. Skit bra!
Det var jätte länge sedan vi beställde sist. Elias var jätte liten. Så jag fortsatte att beställa korten där ifrån jag slutade sist fram till julafton. Då var han typ 3-5 månader. Nästa beställning får bli därifrån fram tills nu :P



Klicka på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0