Då var det min tur


Har vart hos mamma idag också. Åkte dit istället för att sitta här inne och mögla. Vi har vart ute hela dagen så jag hoppas att man ha fått lite färg på fläsket :)

Jag började må illa precis när vi gick utanför dörren när vi skulle till mamma sen har det hållt i sig hela dagen. Och nu på kvällen har även huvudet blivit tungt. Fan. Jag vill inte vara sjuk på midsommar! Inte för att vi ska göra nåt värst specillet men man vill ju ändå vara frisk så man kan äta massa gott utan att vilja spy.

Egentligen skulle vi åkt med alla mina tjejer till Idas stuga med våra respektive men det blir så drygt när vi inte har barnvakt, plus att myggen äter upp en där ute vilket inte är bra för Elias och Remi börjar kl 10 dagen efter. Så vi har bestämt att inte åka och istället vara med mamma och hennes grannar.
Sen har jag aldrig förstått det där med midsommar att man måste festa och träffas då. Det kan man väl göra vilken helg som helst med sina vänner ändå :)

Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Svar: ja men absolut. Det är jätte bra att det finns. Många som inte kan amma och då är det bra att hjälp finns. Men jag vill amma och änsålänge så kan jag göra det. Men går hon inte upp så mycket som hon ska så får vi oxå ta hjälp utav ersättningen. Hoppas bara hon vill fortsätta ta tutten sen oxå. Inte alla barn som vill de heller..

2010-06-23 @ 21:47:31
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0