Blå himmel


Idag vill jag sitta i boulongern och äta massa gotta, leka med Elias och mata fåglarna. Men jag vill inte göra det själv. Någon av mina vänner som är på? Smsade Emilie men har inte fått svar än. Aja, får se hur det blir med det :) Men ut måste jag.. Solen skiner som aldrig förr.

Jag trodde jag hade tvättid kl 10 men det visade sig att det var kl 16. Passar ju bra om man ska göra nåt nu under dagen men det passar mindre bra eftersom jag tänkt åka ut till jobbet och käka med Lilly någongång då. Men jag gör det efteråt istället. Då kan Remi också hänga med för han slutar sju då tvättiden slutar.

Elias satt nyss på tv-bänken!! Inte första eller sista gången, I guess.




Han är och kommer bli en riktigt bus och hyss unge!
Det gäller att vara med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0