Bajs och kräkstuga


Sen jag skrev sist har Elias kräkts (gjorde precis ett avbrott för det hände igen) 6 gånger och bajsat ner blöjan 4-5 gånger. Nu efter de senaste två gångerna går han ändå runt här och låssas vara pigg, men tror inte på det riktigt för rätt som det är spyr han igen. Stackars min pojke!

Känns som att det kommer bli en natt med mycket lite sömn så nu ska vi hinka kaffe. Det känns bra att Remi är ledig imorgon så vi kan hjälpas åt inatt. Det hade vi väl gjort ändå men då får han göra det utan att jag behöver känna dåligt samvete för att han ska behöva vara vaken och sen gå och jobba :P

Kaffebryggaren nästa!



Såhär pigg och glad vill jag att han ska vara <3
Jag HATAR att se honom sjuk!


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s.com - high heels gives you a better view.

usch stackars liten, kom ihåg att ge han MYCKET vattenersättning - de blir så lätt uttråkade :( Gav melody massa när hon var magsjuk ändå fick vi tillbringa en vecka på sjukhus, värsta jag varit med om - finns inget värre änn att se sitt barn sjuk :(

2010-06-17 @ 22:26:50
URL: http://desslikes.com
Postat av: Ulrica

Köp god natt vällingen! (nestles , och försök och ge han skapligt med vatten ) Gjorde jag när Ida va sådär , hon blev bättre! Ville inte ha nått annat , viktigt att få i dom blött.. Bara ett tipps! Hoppas det löser sig. Kramis

2010-06-17 @ 22:45:53
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0