Senast och allmänt

Snodde detta från Kenzas blogg



Senaste

Låt du hörde: Shut i down - Pitbull

Film du såg: Hmm, kommer inte ihåg. Men ska se Eclipse ikväll :D

Mat du åt: En toast om det räknas, annars  var det pizza igår!

Kram: Remi

Puss: Elias

Känslan: Vaaaaarmt

Resa: Senast var Mallorca

Glädje: Familjen, sommar och sol

Dröm: Att jag skulle iväg och bada och att jag var tvungen att raka benen jätte fort. Sen blev det molnigt.

Person du träffade: Ida

Personen du pratade i telefon med: Remi

Personen du fick sms av: Emilie

Gången du åt 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort.

Gången du var utomhus: Idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: På midsommarafton

Saken du köpte: En daimglass och en toast


Allmänt

Ska bli skoj: Flytta, Kolmården och en resa neråt i Sverige i augusti.

Ska inte bli skoj att: Att jobba imon 12-20 när det ska vara as varmt, = as varmt inne på jobbet.

Sparar till: Hmm.. En resa?

Pålägg som gäller: Allt möjligt

Önskar att jag var bättre på: Röra på mig!

Dagens dryck: Cola

Vad saknar du: En egen gård, baksida. Det är det bästa med radhus/hus.

Tre band/artister: Beyonce, Gaga och någon till

Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, gjort Elias klar, handlade jordgubbar och Cola, var med Ida på valbobadet och solade.

Brukar du svära mycket: Jaaaa, ganska mycket faktiskt!

Hur tidigt stiger du upp: 8-9

På helgerna: Samma

Vad ska du göra ikväll: Fika och gå på Eclipse med tjejerna :D

Hur många timmar sover du per natt: 8-9, ändå är jag trött på dagarna.. Måste vara nå fel.

Vem är snyggast i världen: Jag, Elias och Remi. Vi är snygga familjen ;)

Vad är det för veckodag: Fredag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Elias was born!

Favoritplagg i garderoben just nu: Jeansshort

Längd: 174

Vikt: 63-64 kg

Byter gärna garderob med: Kenza

Byxa eller kjol: Beror på situationen. Vara bekväm byxa, vara lite finare kjol.

Senast utlästa bok: Den som Magdalena Graaf skrev, vafan heter den?

Mitt rum kan beskrivas som: Mörkt med insalg av lila :P

Mig själv med tre ord (just nu): Lite halvslibbig, slapp men glad :)

Jag tränar: Never, men det ska det bli ändring på när Elias börjar på dagis... Kanske :P

Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0