Lugnt

Kollade nyss på Allsång på Skansen. Det är så roligt när den "kändaste" artisten för veckan är där och ska spela när alla små fjortisar står längst fram vid stängslet och skriker, haha. Denna gång var det Mando diao-fjortisar. Dom var inte så många men det räckte gott och väl. Haha, skjut mig om jag var sådär när jag var 15!

Världens sötaste, finaste, snällaste, bästa son somnade typ nyss. Han kommer nog sova extra gott inatt eftersom han inte sov någon middag idag :)
Nu njuter jag av tystnaden, fast Elias är alltid tyst om han inte är trött eller hungrig, men ändå. Och snart kommer Remi hem!



Så här är han 90-95% av dagen


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Skrattar åt det du skrev om Mando och 15åringar.. Haha!

2010-07-28 @ 13:09:56
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0