Återigen sol och bad :D


Sjukt dålig uppdatering nu när det är fint väder varje dag. Jag solar och badar hellre sånna här dagar än att blogga. Blir så när man inte hinner med både och.

Igår var vi på Valbobadet en kortis. Remi skulle iväg och jobba så då åkte jag hem till mamma och var där. Sen mot kvällningen gick jag och Erik till Donken och åt. Den satt fint. Men Elias var så jäkla dryg!! Det går inte att ha med honom när man äter någon annan stanns än hemma. Han blir helt galen. Helst ska han sitta mitt på bordet och kladda med maten. Han blir som ett hungrig monster!

Idag ska jag och Lilly gå till Fjärran och sola oss. Elias ska också med såklart, och Remi jobbar som vanligt.
Får se hur lätt det bir att få liv i kvinnan. Hon vänder lätt på dygnen.

Förresten trodde jag att jag hade tvättid imorse kl 7. Men nej, det var imorgon det visade det sig när jag kom ner till tvättstugan. Fan också :P



Nästa vecka blir han 1år! :O


Kommentarer
Postat av: Pety

VA? herreguuud va fort de går haha

2010-07-10 @ 19:03:02
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0