Älska solen


Jag är verkligen sämst sämst sämst på att uppdatera!! Men va fan, det är ju sommar och sol :D

Idag har jag och Elias tillbringat dagen i Högbo med mamma, Erik och några bekanta. Sol och bad blev det. Vattnet var svalkande och riktigt skönt. Jag tror inte att jag är lika mycket badkruka längre som jag var förr. Nu tar det max en minut innan jag doppar mig, men förr kunde det fan ta en kvart innan jag var ner i vattnet.
Elias tyckte också att det var skönt att bada, kul tyckte han också att det var :) Sötnöten min.

Efter vi hade vart och badat åkte vi hem till mamma igen. Vi grillade, eller jag grillade faktiskit. Remi var inte med så det fick bli jag. Det blev mycket bra ändå, skit gott! ;D



Obekvämt att krypa på knä på gräs. Så han går på alla fyra istället. Haha!


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: yes, allt gick fort. från själva värsta värkarna tills hon var ute så tog det 1timma 15 min. krystvärkar i 9 min.. så det gick fort. :D

2010-07-12 @ 08:53:17
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0