2års kalas


Nu har vi kommit hem från Caspers 2års kalas. Gud så mycket presenter han fick, mest bilar men det klagade han verkligen inte på ;) Stora traktorn var bäst. Han blev ju som förtrollad. Haha, så sött att se hur det bara skiner i ansiktet när de små öppnar paketen :D


Jag borde diska, dammsuga och bädda sängen. Jag borde, jag borde, jag borde... Men har ingen lust alls. Men jag måste göra det ändå. Hatar att ha stökigt runt omkring mig.
Sen när Remi slutar ska vi åka och handla. Ekar tomt i kyl och frys så det ska bli skönt att få det påfyllt :)



Elias på kalas :)
Denna bild togs precis efter att Elias smällt till Lilly med en golfklubba i pannan, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0