Ut med julen

Inatt har jag inte sovit så bra som jag brukar. Elias vaknade typ 4 gånger och gnällde för han hade ålat sig och lagt sig på tvären i spjälsängen men det var bara lägga han till rätta igen så somnade han. Remi låg och snarkade för att han är förkyld (Elias har smittat honom, hehe lite kul tycker jag) så jag inte kunde somna, så började det klia på hela kroppen för det var så varmt.. Ja allt sånt som gör att man inte kan somna om :P Så imorse när Elias vaknade så var jag inte pigg kan jag säga. Men Remi tog honom in till sovrummet där han fortfarande låg så somnade jag en och en halv timme på soffan. Så skönt det var!
Fast man bara vaknar så korta stunder på natten blir man skit trött, det är väl för att man inte hinner komma in i djupsömnen.

Idag vågar man sig väl inte ut, det är 20 minus ute :O Jag ska faktiskt ta och plocka undan julen, den är ju liksom över nu. Och jag är trött på alla tomtar och julgranen som bara står och samlar damm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0