Smart tjej



På väg ner mot stan kom jag på att det är ju lördag och stan hade stängt för två timmar sedan. Smartatjejen_89 det är jag det. Tusan också, Elias som behövde nässpray. Vi har droppar åt honom men dom hjälper inte så mycket. Stackas lilla är så förkyld. Idag rinner det ur näsan i alla fall så det kommer ju ut. Men nätterna är värst, då är han jätte snorig och jag är rädd att somna utifall han slutar andas. Nej uscha buscha.
Idag har han bara gnällt och gnällt, förutom när han sover. Det gör ont i mig när han inte blir nöjd och man vet att han är sjuk :( Lilla goshjärta <3



Så glad vill jag att du ska vara nu


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Du kan ju alltid gå till en mack och handla nässpray och värktabletter bland annat statoil gör radioreklam om det. Tips!

2010-01-02 @ 19:21:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0