Mina nya saker



Vi var på stan i ca 4 timmar idag. Tiden bara rann iväg. När stan stängde kom vi på att ingen av oss hade hittat nåt att ha på lördag. Men jag har en klänning som jag beställt från H&M som jag ska hämta imorgon, så antingen blir det den eller så vet jag en grej jag ska testa och köpa om det är bra. Ja, vi är taggad till lördag ;)

Jag köpte två skjortor, treggings, trosor, en eyeliner, hårsnoddar och en ring. Det visade sig när jag kom hem att jag köpte lika treggnings som jag redan har :P Men ändå inte, hmm.. Dom jag köpte idag tyckte inte jag satt lika bra som dom andra och kan även vara en aning mörkare. Aa jag vet inte, ska testa som imorgon och jämföra om det är lika för just nu orkar jag inte.


(Bilden blev på den blommiga skjortan blev tyvärr suddig)






   



Kommentarer
Postat av: Sara

--kul med shopping, =)



Vi lottar ut en klänning i gossip girl stil i våran blogg, kika in :-)

2010-01-28 @ 09:18:17
URL: http://kundinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0