Lördag


Idag har jag och Elias vart hos mamma medans Remi jobbat.
När jag kom till mamma så lämnade jag bara Elias innanför dörren och gick och solade. Har skjutit upp det så länge nu så det var verkligen dags! Var längesedan jag var såhär blek, usch. Måste sola på sig till sommaren, man vill ju ha lite färg så man kan sola på den sen. Även kroppen måste trimmas till sommaren. Eftersom jag inte har tid att gå till nåt gym för att träna måste jag göra övningar hemma, men det går ju det också, bara man ligger i :P

Sen tog jag och Erik en promenad med Elias i pulkan till affären och köpte chips. (Inte så bra kanske med tanke på det jag skrev ovanför, men ah) Sen kikade vi Robinson och efter det tog jag bussen hem :)
Så såg min dag ut alltså.



Kommentarer
Postat av: Denise

Måste träna till sommaren! Ska bara äta lite chips först... Haha, söt du är! :)

2010-01-17 @ 13:41:37
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0