Är du en hemmafru?



Gillar du att tvätta? Jag vet inte ens hur man gör.

Gissa vem som gav det svaret, jo Blondinbella. Men jag kommer ihåg ett inlägg hon skrev förut att Nils bad henne starta en maskin med tvätt och ta fram kyckling från frysen. Hon skrev då "Jag är väl ingen hemmafru" nåt i den stilen. Men hon gjorde det och då kan hon väl tvätta? Hon har ju i alla fall startat en maskin i sitt liv. Hipp hurra! Kalla det överdrivet eller bortskämd sedan barndomen. Men tvätta ska man väl kunna när man bott hemmifrån i över ett år..? Använder hon smutsiga kläder, köper nya och kastar det smutsiga eller får pojkvännen Nils som alltid ser nyvaken ut tvätta åt henne? Ja, det är frågan. Och att sätta igång en tvätt och ta fram kyckling från frysen gör en väl inte till en hemmafru? Men jaja :P

För övrigt tycker jag att hon verkar vara en bra tjej men när hon säger saker som tex svaret på den här frågan vet jag inte vad jag ska ta vägen. Blir lite upprörd. Och när hon lagar mat till Nils köper hon rostbiff och potatis sallad. Haha, det är väl tanken som räknas kanske men jag tycker synd om han ändå :P
Vill killar ha sånna tjejer?

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

jag skratta när jag läste detta på hennes blogg. Hon är ju så bortskämd så det finns inte. tvätta borde alla kunna göra när man inte bor hemma.



men hon kanske skriver så för att folk ska undra :P

2010-01-05 @ 20:32:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0