Charlie kom idag



Emelie en jobbarkompis, inte hon som jag jämt hänger med utan en annan, hon fick sin lilla son Charlie idag :) Så gosigt med små bebisar. Grattis till henne och Jesper och Charlie på sin födelsedag såklart ;)



Jobbet idag gick bra, bara det att 3 timmar kändes som typ 8. Alla tyckte tiden bara sniglade sig fram. McDonald's Valbo har blivit förhäxat eller ville den bara att jag skulle vara där.. Höhö, fan va tråkig jag är!

Har jag nyss tagit mig ett bad här hemma hos mamma. Var ca 7 månader sen jag badade i ett badkar och lär säga att det var lika härligt som förr. Saknar badkar ibland hemma jag. Man skulle kunna bada med Elias, och när det är kallt ute är det inte fel att lägga sig i ett varmt bad med massa bubblor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0