3D


Hallå vänner!

Igår var det full rulle hela dagen så jag hann bara skriva ett inlägg. Först var jag ju med Emelie som jag skrev. Vi gick och till stan och mötte Remi när han slutade jobbet. Sedan gick vi till Mocca dit Christian och Johanna skulle komma för att ta en fika med oss. Alla var hungriga så det blev mat istället för fika. Jag åt en fisksoppa. Skulle inte köpa den igen för den var bara okej. Gillar faktiskit inte det cafét, inte så mycket och välja på (fika) och maten smakar inte så mycket liksom. För tråkigt för att ta ganska bra betalt för allt. Dit blir det nog inte så många fler gånger. Isåfall för glassens skull i sommar eller nåt :P

När vi hade ätit klart gick vi och hyrde en film, sen gick vi hem till oss, poppade popcorn och mös ner oss i soffan allihopa. Filmen var skit konstig och inte alls nå bra. Det var någon konstig skräckis. Jaja det var trevligt i alla fall att få umgås med alla :)

Nu ska vi börja göra oss klar. Vi ska åka och lämna Elias hos mamma och ta med oss mina bröder för en tripp till Uppsala. Vi ska gå på Avatar igen fast 3D. Kommer bli grymt! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0