Aktiva unge


Elias står och trummar på bordet och jag håller honom klämd mellan mina ben så han inte ska ramla. Om inte han får stå när och hur han vill så blir han skit sur. Hans vilja börjar verkligen bli stark. Om det är positivt eller negativt vet jag inte, men drygt är det för han vet precis vad han vill :P Och han är hyperaktiv hela tiden.
Jag och Remi + utomlands, själva = Ja, tack :D

Jag har nyss diskat upp all disk i köket. Hade inget rent förutom decilitermåttet och matlådorna typ :P Nu ska jag göra köttfärs av 1680 gram. Ska göra allt så kan jag frysa in så är det bara värma om man blir sugen :) Åh jag känner mig som en riktig hemmafru.

Snart kommer Emelie och gör oss sällskap. Då blir jag avlastad i alla fall för hon tar över Elias helt när hon är med oss ;)


Dryg ibland, men ändå alltid lika underbar och älskad <3


Kommentarer
Postat av: Lilly

låter som att jag stjäl erat barn ifrån er jämt! Inte okej.....

2010-02-24 @ 01:47:08
URL: http://lillyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0