Rubrik


Nu är husmor klar i tvättstugen (Emelie kallar mig husmor) och nu ska jag ta mig nå litet att äta. Ska möta Remi på stan när han slutar jobbet och äta då också så jag vill inte bli riktigt mätt nu. Vill spara mig lite så jag kan tjocka i mig då ;)


Sitter och kollar på Förlossnigskliniken på tv. Jag kan inte förstå att jag har fött ett barn, att jag har genom gått igenom samma sak som kvinnorna på tvn och att jag överlevde förlossningen. Denna smärta. Heeeelt sjuk asså.
När jag får mensvärk nu blir jag livrädd. Inte för att det går att jämföra med förlossningsvärkarna men ändå..
Ah fy fan. Och den där dumma epidralen hjälpte inte ett dugg för mig, fasiken vad arg jag är för det. Vissa verkar komma till himmlen när dom får den typ, men jag var fortfarande kvar i helvetet och kämpade som en gris.



Kommentarer
Postat av: Ida

ja epidural är liksom som ett spel ¨på lotto=( första gången tyckte jag inte den hjälpte alls men andra gången provade jag ändå, lite som att gripa efter ett halmstrå:-P å då var den fantastiskhehe

2010-02-17 @ 20:50:35
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0