Update


Nu har jag dammat överallt. Nu ska jag ta tag i disken och små plocka lite sen är det fint! Badrummet ska jag göra en special på också.

När det är sånt här väder ute ska man väl egentligen ta sig ut men vet inte om jag orkar. Lat som jag är! Latare människan än Andersson Viktoria får man leta efter. Jag önskar att jag var värsta aktiv, älskade att gå ut på långa promenader, bakade varje dag och tränade som en oxe. Dream on... Eller på sommaren kan jag gå ut och gå, då blir man ju brun på samma gång. Och sommar är sjukt mycket bättre än den här mongo snön.

Elias prickar har försvunnit i ansiktet men fortfarande kvar på kroppen, fast det ser bättre ut än igår :) Vi får se vad dom säger på BVC imorgon.



Söt tänderna!



Om ni har sett en finare unge, säg till!


Kommentarer
Postat av: J V H

SV: Vad jobbigt! Att man inte riktigt vet säkert... Men det kan vara en allergisk reaktion också, på tvättmedel eller någon tvål. Fast på bilden såg det ju mer ut som vattkoppor.

2010-02-15 @ 16:20:14
URL: http://jvhs.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Min Tuvis såklart! ;)

2010-02-15 @ 17:16:19
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0