Tisdagen


Lägenheten vi kollade på var sådär. Skulle behövas tapetsera överallt utom i två rum och måla skåpluckor i köket. Vet inte hur vi ska göra, lutar mest åt nej. Vi letar vidare och ser om vi hittar något. En sak som är säker är att vi aldrig kommer hitta en sån fin lägenhet som den här var när vi fick den. Det ända vi gjorde var att måla i vardagsrummet.

Sen gick vi till stan och åt. Jag åt någon äcklig fläsknosette med friterad (!?) klyftpotatis för 94 spänn. Blääää!
När vi kom hem la jag mig på sängen och somnade direkt. Hade en såndär börja-känna-mig-sjuk känsla och skit ont i ryggen, men det hade gått över när jag vaknade. Och jag möttes av ett städat och fint hem när jag klev ut från sovrummet :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart letar ni lägenhet någonstans? Inne i stan eller utanför? =)

2010-02-23 @ 20:36:47
URL: http://lacamela.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det är ju inte lätt att hitta nå som man trivs i utan att behöva göra om. Och det är ju inte skitkul att rusta en hyres =/ Vi ska ju totalrusta vårat radhus den dagen det finns lite mer pengar =) Så målningen i köket är bara tillfällig men 1000 ggr bättre än det gula =P

2010-02-23 @ 21:19:35
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0