R.I.P paljettleggings :(



Måste bara säga att paljettleggingsen jag köpte är inte något jag rekomenderar att köpa. Jag älskar dom verkligen, hur snygga som helst.. MEN, det bara rasar paljetter om dom och mina är inte användbara nå mer. Mellan benen på dom finns det innga paljetter kvar och om jag anväder dom en gång till kommer det börja lossna neråt på inre låren och upp mot rumpan. Inte skit snyggt. Fan också, jag verkligen älskar dom. Synd att bara slänga bort 300 spänn på typ 7 timmar, så länge höll dom eller ska jag säga så kort tid höll dom?


 


Ska försöka lämna tillbaka dom imorgon.
Undra om man får nåt tillbaka för dom..?


Kommentarer
Postat av: Pety & Isabel

Hmmm...antar att de e därför de kostade 74:50 igår när jag beställde de från h&ms hemsida..hahahh..

2010-02-03 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0