Rengöring


Nu har vi kommit hem från Valbo. Jag och Emelie åt och drack kaffe på jobbet innan hon började jobba. Sen kilade jag och tog ut Elias pengar, köpte mat och vällning till honom och köpte en ansiktsrengörning till mig. Min bror har likadan rengörning och det är skit bra. Tvättade mig med den där när jag sov där sist. Var bara tungen att köpa den. Jag brukar bli torr i ansiktet efter jag har tvättat mig, men med den blev jag helt len och jag kände mig väldigt ren.
Billig är den också, 70-80 kr. Jag är inte den som orkar lägga ut flera hundra på en rengöring.

Update: Såg precis att det inte var en sån rengöring som min bror hade, men nästan i alla fall. Får hoppas att denna är lika bra. Den som han har är röd på framsidan, inte blå.



Rengöring, skrubb och mask i samma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0