Pölsa


Jag och Elias vaknade nyss. Vi sov lunch i en och en halv timme. Var det någon som behövde det så var det jag. Jag var helt död innan, men nu är jag pigg igen och Elias lika så :)

Nu står potatisen på spisen. Jag ska äta pölsa med potatis, ägg och rödbetor. Tror att det bara är i min familj i hela världen som tycker om pölsa haha. Alla typ spyr när jag säger att jag tycker om det. Har ätit det sen jag var liten så det är väl därför jag tycker om det. Om jag inte skulle ha smakat det och blev frågad att göra det nu idag skulle jag aldrig ha gjort det. Ser ju för äckligt ut alltså! Men men, jag äter allt som man egentligen inte ska tycka om, som pölsa då till exempel :P

Nu ska Elias få mat innan jag äter.



Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Pölsa är ju skit gott!!!

2010-02-06 @ 14:43:08
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Ida

mm gott! det kan du bjuda elias på sen, bra mat!!

2010-02-07 @ 18:29:40
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0