Nu får det räcka! Amen vädergudarna


Sitter hemma hos mamma nu. Vi ska snart börja med maten. Det blir visst fläskfilé och pommes :D Passar bra för jag är sugen på en köttbit!

Elias sitter nere i vardagsrummet min sin morbror Erik och leker, men jag tycker att jag börja höra jag-är-trött-gnäll :P Han har inte sovit mycket alls idag så det är inte så konstigt.
Ikväll blir det kolla på Let's Dance. Undra vem som åker, Elin kanske? Fast jag vill inte det för jag gillar henne, inte för att hon kanske är så bra på att dansa men hon verkar vara en shysst tjej. En sån där kompis sort :P

Förresten så var det hur jobbigt som helst att ta sig från bussen och hit. Världens träningspass när man drar på en barnvagn. Snö överallt! Kanske dags för plogarna att åka ut nu igen annars kommer jag inte komma till bussen senare.. Nej nu får det fan räcka! Asså jag undrar egentligen varför man väljer att bo i ett land som har kallt 9 månader av 12. Man är ju helt puckad egentligen. Undra om man ska flytta till Libanon? Höhö.
Som mamma sa "Man blir ju fan apatisk snart" Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0