Hela familjen ledig


Vi somnade igår efter att Elias fick mat på eftermiddagen. Och sov till halv sju. Först visste jag inte om det var morgon eller kväll, inte Remi heller. Han ba "Vad gör du? Vad är klockan?" Så svarade jag halv sju och han sa efter ett tag "På morgon eller på kvällen?" Haha.
Vi klev upp och funderade på vad vi skulle äta. Tillslut gick vi till Willys och köpte tacos och lite behövande grejer. Så det blev en sen middag igår, men usch så gott det var!

Nu håller jag på i tvättstugan och när jag är klar där ska vi gå och kolla på en lägenhet :) Remi är ledig med oss idag, så nu är vi samlade alla tre.





Elias tyckte påsarna var jätte roliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0