Hälsocentralen nästa


Jag har tid på Hälsocentralen 13.50. Ska kolla upp mina ben som kliar så förbannat på kvällarna. Det började på fötterna sen nu kilar det över hela benen också. Har haft det skit länge men har tänkt att jag kanske är lite torr, eller att det är varmt och att det är därför som att det har kliat. Men nu har jag haft så här för länge så nu orkar jag inte mer. Hoppas jag får någon salva eller nåt som hjälper.

Elias följde med Remi till jobbet, han skulle fixa nå litet bara. Prata med min pappa om någonting som han har fått i uppgift att göra. Visste ni förresten att pappa är chef åt Remi? Nej det gjorde ni nog inte ;P

Skönt att få gå till doktorn barnfri, kan ju hända att Elias skulle få ett utbrott där och det skulle vara pinsamt och jobbgit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0