Den var så där



Efter många om och men ligger nu Elias i sin säng och sover. Jag har plockat undan alla leksaker och alla filmer och tvspel han har slitit fram :P
Har tagit bort sminket och tvättat mig med rengörningen också. Måste säga att den som min bror hade var lite bättre. Är fortfarande torr som jag inte blev av den som Erik hade. Men det kanske blir bättre om man har använt den några gånger, jag vet inte, annars får jag köpa den andra för det var ju den jag var ute efter egentligen men råka köpa fel.

Remi slutar jobbet snart så han är väl hemma inom 40-50 minuter :) Om han inte måste jobba över vill säga. Mycket tjafs i tågtafiken som ni kanske har hört på nyheterna ett antal gånger.



- Jag vill inte sova!

(Obäddad säng på bilden, men nu är sängkläderna på iallafall :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0