Besök av Elias farfar



Det blev inte så mycket sova för mig, Elias började gnälla precis när jag somnat till. Remi gjorde välling till honom så att han skulle somna. Samtidigt frågade jag om hans pappa hade ringt eftersom han kanske skulle komma och hälsa på och det hade han inte. Vi tänkte att han kommer nog inte eftersom klockan var någon minut i åtta, sent för att hälsa på liksom :P Typ en minut senare ringer Remis mobil.. När man talar om trollen, det var hans pappa. Han stod nere vid proten. Jag trodde inte att det var sant. Jag var skit trött och Elias var övertrött. Men men det var bara att piggna till, även för Elias. Han har nämligen aldrig träffat sin farfar så han var bara tvungen att träffa honom en snabbis, men han orkade bara vaken i tio minuter typ sen sen var jag tvungen att lägga honom för han var så trött stackarn. Dom fick ju i alla fall se varandra :)

Remi hann aldrig börja med maten innan han kom så vi gjorde den tillsammans när han var här och han åt också. Nu har vi ätit prinsesstårta som han hade med dig och druckit cappicino. Han är fortfarande här.. Han bara pratar, pratar, pratar och pratar. Dock fattar jag ingenting eftersom dom pratar arabiska. Hur kan det finnas så mycket att berätta? :P haha.

Så fort han gått ska vi sova. Skulle ha gjort det för längesen egentligen men känns lite otrevligt att bara gå och lägga sig. Inte för att jag fattar eller säger nåt men i alla fall :P


Det blev mycket "han" i detta inlägg, men om jag ska vara ärlig vet jag inte vad han heter, Remi har alrig sagt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0