Vår jul

Vilken trevlig jul det vart. Även fast det på något sätt inte har riktigt känts som jul. Fick inte in stämningen i år.
Jag vill ha den känslan man hade när man var liten och knappt kunde bärga sig att öppna klapparna och inte kunna sova natten innan. Men efter att man vart med om 21 stycken jular kanske man inte riktigt kan få den känslan tillbaka. Jaja, det är mysigt ändå :)


Julafton spenderade jag först tre timmar på jobbet sen var vi här hemma med min mamma och bröderna, och Remis pappa. I vanlig ordning gjorde vi mat och käkade, kollade på tv, fikade och sen var det julklappsdags. Alla blev nöjda med sina klappar. Särskilt Elias, han trivdes väldigt bra bland alla nya saker. Han studerade varje sak noga innan han ville öppna nästa. Så söt :) Tror ni att hans rum är lite fullt med leksaker nu eller?! Han klarar sig bra tills nästa jul i alla fall ;)

Jag är as nöjd med mina också :D Av Remi fick jag en diskmaskin och en ny dammsugare. Happy mama nr one! Nu ska jag diska varje dag, höhö. En diskmaskin underlättar som bara den asså. Då får man tid med massa annat än att stå och diska för hand. Woooii :)

Igår var vi  hemma hos mamma och åt och idag hos farmor. Fullt upp under jul därför kass update också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0