Finally

Elias vill inte sova. Han har druckit sin välling men blev ledsen när den var slut, så Remi ligger på golvet där inne nu och hoppas han ska somna snart ;) Han gråter inte längre, nu pratar han. Får se hur det där går.

Själv sitter jag här, nöjd som få. Jag har vart hos frisören idag :D Så jävla happy! Har skjutit på det hur länge som helst och mått dåligt över min hemska utväxt och mina fula toppar. Jag mår dåligt när mitt hår mår dåligt. Men nu äntligen är det fint och fräcsht. Mums, I like it!

Jag är sugen på risgrynsgröt med massa socker, kanel och mjölk. Någon sån har vi dock inte så det får bli varma mackor istället.


Mitt uppfrächade hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0