Presentera mig själv


Det här är den första punkten ur listan som jag ska skirva om nu. Ingen rolig blir det för jag orkar inte skriva så mycket om just "Presentera mig själv" :P


Viktoria Andersson är mitt namn, tror ingen har missat det. Elisabet och Margareta är mina andranamn som jag inte skryter så högt om, haha.
Är sambo med Remi och vi har tillsammans världens sötaste, snällaste och roligaste son vid namn Elias. Har någon missat det så jävlar :P

Jag är uppväxt i Valbo och bodde där i 19 år.
Träffade Remi sommaren 2008. Samma år flyttade vi till vår första lägenhet och fick reda på att jag var gravid. 

De dagar jag jobbar håller jag till på McDonald's Valbo. Trivs jätte bra men visst skulle det vara najs med ett nytt jobb med lite bättre betalt och mer regelbundna tider.

Jag gillar sushi, partymusik och mörk mintchoklad. Jag gillar livet och älskar min familj mest av allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0