Jobbilijobb

Idag var en dag som ser ut som de flesta andra dagar. Lämna Elias på dagis, jobba, hämta Elias, komma hem och sätta på tvn, leka och busa med Elias, lägga honom och själv vara trött redan vid åtta.
Fan vad deppigt det där lät då, men så är det ju :P Man skulle vart Hollywoodfru, då skulle man definitivt ha mer intressanta och roliga saker att skriva om. Nu lät det som jag klagade istället men det gjorde jag inte. Äh, ni fattar säkert :)

Imorgon skulle jag ha jobbat 3 timmar och 45 minuter, men de ringde och fråga om jag kunnde jobba längre och de kunde jag eftersom Remi slutar tolv imorgon. Så det blir ett 10 h pass imorgon för mig. Najs! Så jävla timkåt så det är sjukt. Men det är så svårt att ta pass som är lediga när man har Elias då det är mycket kvällstider och Remi slutar oftast sju eller senare. Så när jag väl kan ta pass så säger jag ja på en gång! :D




Knäpp unge, haha!


Kommentarer
Postat av: d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Iih så söt - han dansar ju samba ser du väl! Carneval ;D

2010-12-29 @ 20:20:07
URL: http://desslikes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0