Fina minnen


Vafan, ingen uppdatering förrän nu?! Fy Viktoria!

Idag på dagen har vi inte gjort någonting. Men på eftermiddagen gick vi till vår gamla lägenhet för att städa lite. Vi gjorde köket och lite i badrummet. Det är ju dom två sakerna som tar tid, så det känns bra att det mesta grovarbetet är gjort :) Köket tog sin tid, puh säger jag bara! Sen är det bara golven kvar. Fönstern tvättade jag för längesedan.

Det känns sorligt att lämna vår 2a! :( Jag önskar att vi kunde ha kvar den så man bara kunde gå dit ibland och bara minnas. Ååh, alla minnen. Elias blev ju fan till där, och han bodde där sitt första år :) Usch vad sorligt, jag trodde inte att så mycket känslor kunde välla upp bara för en liten flytt. Tur att vi är kvar i samma stad iaf :P


Nu mera den gamla lägenheten



Vardagsrum



Sovrum



Kök



Matplats



Toaletten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0